Vi användar cookies. Vid bruk av websidan samtycker du med deras användning.
OK

Däckförsäkring – vad gör man vid skada?

Däckförsäkring – vad gör man vid skada?

För försäkrade däck köpta innan 18:e januari 2018:

  1. Vänligen underrätta vårt servicecenter om skadan på ditt försäkrade däck omedelbart efter att den inträffat via gratisnumret 0046844685478.

  2. Försäkringstäckningen kommer undersökas direkt och ditt ersättningsdäck kommer skickas ut inom en arbetsdag.

  3. Ersättningsdäcket/däcken kommer levereras till din servicepartners adress. Vänligen kontakta din servicepartner för att arrangera ett datum för däckbytet.

  4. Om däckskadan uppstått på grund av vandalism krävs bevis på polisanmälan för att göra en skadeanmälan.

  5. För information eller frågor om din däckskada, vänligen kontakta AIG:s servicecenter via följande telefonnummer: 0046844685478.

För försäkrade däck köpta efter 18:e januari 2018:





Superenkelt att beställa

Gratis leverans*

30 dagars returrätt-policy
Betalningsmetoder

AT | BE | CH | DE | DK | ES | FI | FR | IE | IT | NL | NO | PL | PT | RU | SE | UK | US

dack-outlet.se Ett erbjudande från Delticom AG
x